Fortuna FF
- Tillsammans är vi

Knatteinskrivning 2020 - INSTÄLLD (se nedan)
KNATTEINSKRIVNING INSTÄLLD DEN 10 APRIL flyttad till lördag den 11 april pga av rådande Covid-19.

Lördag den 11 april är det dags för årets Fortuna FF Knatteinskrivning kl 09:30- 10:00 vart efter träning börjar kl 10:00- 11:00(Platsen är Rydebäcks IP)

Här kan ni föranmäla Ert/era barn, (en anmälan/barn): https://www.procup.se/cup/33959.htm

Att vara Knatte i Fortuna FF

Knatteverksamheten är för våra yngsta spelare mellan 4-6 år där mycket lek och glädje är primärt med målsättningen att lära våra minsta lösa att uppgifter tillsammans - Allt med fotbollen i centrum.

Knattarna tränar 1 gång per vecka i Rydebäck med uppehåll under sommaren och jul. (Lagets tränare beslutar om omfattningen)

Vi välkomnar nya knattar när som helst under året - man behöver inte vänta till inskrivningen!

Kontrollera via respektive lags sida i menyn ovan för träningstider och kontaktuppgifter...

Vi söker ledare till Knattar 16 - intresserad ?

Vill du vara med och hjälpa till i våra övriga knattelag K14 eller K15!

Anmäl ditt intresse till:  kansli@fortunaff.se eller i anmälningsformuläret i denna länk: https://www.procup.se/cup/33959.htm
Här fyller ni i ert intresse att vara ledare i Fortuna FF.

Fortuna FF erbjuder alla föräldrar som vill bli tränare inskolning (rutiner, information och upplägg) samt utbildning (Introduktionskurs, Tränar Utbildning-C).

Efter vi har registrerat Er i vårt medlemsregister (SportAdmin) kommer Ni att kunna ladda ner from App store eller Play, medlemsappen.

Foto från Fortuna FF Knatteinskrivning 2017

Foto från Fortuna FF Knatteinskrivning 2016

Foto från Fortuna FF Knatteinskrivning 2015

Foto från Fortuna FF Knatteinskrivning 2014

Foto från Fortuna FF Knatteinskrivning 2012

Välkomna till "Framtidens Fotboll" med Fortuna FF.