Fortuna FF
- Tillsammans är vi

Eriks Fönsterputs

Obundet Abonnemang utvändig fönsterputsning !

Hej alla medlemmar!
I ett fortsatt samarbete med Eriks fönsterputs kommer här ett medlemserbjudande som kommer att gynna både er och föreningen. Detta är ett glasklart sätt att stötta Fortuna FF på!

Eriks fönsterputs erbjuder alla Fortuna FF medlemmar en fönsterputsning till ett fast pris. För endast 270kr efter RUT kommer Eriks fönsterputs ut och putsar alla husfönster och fönsterbleck på bottenvåningen (utvändigt). Putsningen sker mellan 1-6 veckor från det att ni beställt putsningen. Därefter ges en prisuppgift på vad husets putsning kostar framöver för dem som är intresserade av det. Denna prisuppgift presenteras och därefter har ni möjlighet att göra ändringar och tillval inför kommande putsningar.

Upplägget har givetvis ingen bindnings- eller uppsägningstid. Väljer man att fortsätta med Eriks fönsterputs kommer fönsterputsare och putsar fönster regelbundet - så att ni alltid har rena och fina fönster hemma.

Vad får Fortuna FF ut av detta?
För varje hushåll som använder föreningskoden FORTUNAFF får föreningen 150 kronor.

Hur bokar man fönsterputsning?

Man kan boka fönsterputsning antingen via webben (www.eriksfonsterputs.se/kampanj/fortunaff ) eller via talongen (se bifogad fil). Viktigt att
notera är att man måste använda föreningskoden: FORTUNAFF för att vi som förening skall få kick-back på era bokningar.
Trevlig helg

För beställning: